Kan ik mijn tuinposter retour sturen?

Onze tuinposters worden voor u op maat gemaakt op basis van uw geuploade foto werk uit de collectie, en op basis van uw persoonlijke keuzes in het bestelproces. Om die reden kunt u het maatwerk product niet naar ons retourneren. Uiteraard kunt u het product retourneren wanneer u niet tevreden bent over de kwaliteit, wanneer het product beschadigd is en/of wanneer er onderdelen missen. We willen u vriendelijk vragen de drie onderstaande stappen te volgen:

Breng ons op de hoogte!
Heeft u een klacht? Stuur ons dan binnen 3 dagen na ontvangst van uw tuinposter een omschrijving van uw klacht, voorzien van een foto van het betreffende product naar: info@tuinposterland.nl. Wij willen graag zo snel mogelijk uw klacht afhandelen, zodat u snel kan genieten van uw tuinposter. Na het insturen van uw opmerking of klacht, ontvangt u binnen 24 uur van ons een reactie.

We komen het product gratis bij jou afhalen!
Indien nodig, regelen wij binnen 2 werkdagen een afhaalopdracht voor je bij onze vervoerspartner Packs. De tuinposter wordt dan bij jou thuis afgehaald, zodat u zelf het product niet retour hoeft te sturen. De kosten van de retourzending van het product zijn voor onze rekening. Stuur het product nooit zelf retour zonder dat wij van de klacht af weten en akkoord hebben gegeven voor een retourzending. Het is voor ons dan namelijk niet te achterhalen dat het pakket van jou afkomstig is.

U ontvangt een nieuwe tuinposter, een waardebon of het aankoopbedrag retour.
Afhankelijk van uw klacht en opmerkingen bieden wij u binnen 3 werkdagen nadat het het product bij ons retour gekomen is, een passende oplossing in de vorm van een nieuwe tuinposter, een waardebon of het aankoopbedrag retour op uw bankrekening.